Skip to content
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • World
  • Users
  • Groups
Skins
  • Light
  • Flatly
  • Dark
  • Darkly

Collapse
badwork.in.ua
  1. Home
  2. Незаконне звільнення / КЗпП
  3. Звільнили в перший день виходу з лікарняного — законно?

Звільнили в перший день виходу з лікарняного — законно?

Scheduled Pinned Locked Moved Незаконне звільнення / КЗпП
11 Posts 7 Posters 0 Views 1 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • L Offline
    L Offline
    Lika_sestrychka
    wrote last edited by

Дівчата і хлопці, капец повний, не знаю куди подітись((( Я медсестра у відділенні, відпрацювала майже 3 роки в лікарні. Три тижні назад захворіла — температура, ангіна, реально погано було, взяла лікарняний по всіх правилах. Вчора перший день виходу на роботу — і мені в обличчя кидають наказ про звільнення!! Жесть, правда?? Кажуть типу «у нас скорочення», але я ТОЧНО знаю що на моє місце вже взяли іншу дівчину, бачила її в коридорі. Я стояла і не могла слова сказати, просто нервотрьопка якась. Підписала якийсь папір, навіть не прочитала нормально бо руки тряслися))) Тепер сиджу вдома і думаю — це взагалі законно?? Хтось стикався з таким? Куди мені тепер бігти, в яку сторону взагалі?

1 Reply Last reply
    0
    • M Offline
      M Offline
      med_brat_2005
      wrote last edited by

о боже кароче це взагалі незаконно!! я не юрист але навіть я знаю шо на лікарняному звільняти не можна!! чекай а тебе прямо В ПЕРШИЙ ДЕНЬ після лікарняного звільнили?? це ваще окремий рівень наглості))) вони що думають ти не знаєш своїх прав чи шо? тіпа скорочення а людину вже взяли нову лол. не підписуй більше нічого без юриста!!!

1 Reply Last reply
      0
      • I Offline
        I Offline
        ihor_pravo
        wrote last edited by