Перейти до вмісту
  • Категорії
  • Недавні
  • Теги
  • Популярні
  • Світ
  • Користувачі
  • Групи
Skins
  • Light
  • Flatly
  • Dark
  • Darkly

Collapse
badwork.in.ua
  1. Додому
  2. Незаконне звільнення / КЗпП
  3. Звільнили в перший день виходу з лікарняного — законно?

Звільнили в перший день виходу з лікарняного — законно?

Заплановано Закріплена Заблокована Переміщена Незаконне звільнення / КЗпП
11 Пости 7 Дописувачі 0 Перегляди 1 Стежать
  • Старі > Нові
  • Нові > Старі
  • Найбільше Голосів
Відповісти
  • Відповісти темою
Увійти для відповіді
Цю тему було видалено. Лише користувачі з правом керування темами можуть її бачити.
  • M Не в мережі
    M Не в мережі
    med_brat_2005
    написав(ла) востаннє редагувалося

о боже кароче це взагалі незаконно!! я не юрист але навіть я знаю шо на лікарняному звільняти не можна!! чекай а тебе прямо В ПЕРШИЙ ДЕНЬ після лікарняного звільнили?? це ваще окремий рівень наглості))) вони що думають ти не знаєш своїх прав чи шо? тіпа скорочення а людину вже взяли нову лол. не підписуй більше нічого без юриста!!!

1 відповідь Остання відповідь
    0
    • I Не в мережі
      I Не в мережі
      ihor_pravo

Lika_sestrychka, розберемо по поличках. Стаття 40 КЗпП України прямо забороняє звільнення працівника в період тимчасової непрацездатності — тобто поки відкритий лікарняний. Але у вашому випадку лікарняний вже закрито, тобто перший день виходу формально є вже робочим днем — і тут роботодавець знайшов «вікно». Однак є нюанс: якщо наказ про звільнення датований ще під час лікарняного — це пряме порушення. Перш за все зробіть наступне: 1) отримайте копію наказу про звільнення і запишіть дату; 2) збережіть закритий лікарняний листок; 3) з'ясуйте дату прийняття нової людини на вашу ставку. Якщо нова людина прийнята до вашого виходу — це доказ, що скорочення фіктивне. Зверніться до Державної служби з питань праці (Держпраці) — подати скаргу можна онлайн на їхньому сайті. Мовчати точно не варто.

0
      • P Не в мережі